rebeccastenbeerg.blogg.se

Tråkigt liv osv.

Publicerad 2013-03-03 16:49:47 i Allmänt

Allmänt:
1. Fullständigt namn? Julia Rebecca Stenberg
2. Ålder? 14 och 8 månader
3. Vart bor du? Umeå
4. Bor tillsammans med? le me familie
5. Har du syskon? Ja, sex stycken
6. Färg på ditt hus? Vit(?)
7. Hus eller lägenhet? God damn lägenhet -.-
8. När är du född? 1998
9. Klass? 8a
10. Skola? Haga
11. Vilket år tar du studenten: 2017(?)
12. Längtar du till skolavslutningen? Ja, rätt så
13. Ska du konfermera dig? Yeeeeees
14. När gick du upp i morse? Var uppe 7 
14 *1/2*. Kramat någon idag? Nope
15. När ska du sova? Någongång
16. Duschat idag? Jåå
17. Pussat någon? Forever alone.
18. Vad har du ätit idag? Nudlar
19. Har du många vänner? Typ inte, kanske
20. Har du pojk-/flickvän? Int längre
 
Dagens:
21. Dagens klädsel? A diva is a version of a hot slut. Nej men myskläder
22. Dagens smink: mascara, ögonbrynspenna och eyeliner.
23. Dagens sötnos? Ehm? Typ min katt?
24. Dagens roligaste? Filip alltid
25. Dagens tråkigaste? Kväll/Natt
26. Dagens sorgligaste? Pallar inte göra något
27. Dagens underbaraste? Celina
28. Dagens vill ha? Ett bättre liv.
29. Dagens blogg? Emmsu's
30. Dagens ord? HAHHAH va?
 
Bästa:
31. Serie? Pretty Little Liars, The Secret Circle, Glee, Revenge
32. Film? Pride & Predjudice
33. Låt? Breakeven
34. Mat? Mat?
35. Dryck? Mjölken
36. Färg? Blå, rosa
37. Stad? New York,London
38. Land? Mexico, Paris.
39. Ämne i skolan? Idrott, So
40. Människa? eeeh?
 
Senaste:
41. Personen du tänkte på? ....
42. Som smsa dig? David
43. Gången du hade ett förhållandet? Fredags. 
44. Gången du spydde? 2 dagar sen.
45. Gången du grät? typ nyss
46. Gången du åt pizza? typ någon vecka sen
47. Gången du var i Göteborg? somras
48. Gången du var i Stockholm? somras
49. Gången du var utomlands? April/Maj förra året
50. Gången du shoppa? Förra veckan

Eller:
51. Centrum eller landet? Typ båda
52. Hund eller katt? Hund?
53. Tvspel eller datorspel? Vad är det fär någon Jävla fråga?
54. Singel eller upptagen? Båda har fördelar/nakdelar
55. Sommar eller vinter? sommar såklart?
56. Klackskor eller converse? converse helst
57. Jeans eller mjukisbyxor? jeans, oftast iallafall
58. Sminkad eller osminkad? Sminkad
59. Blont eller svart hår? Båda tror jag.
60. Har du blåa ögon eller bruna? Havs blåa ögon
61. Choklad eller lakrits? Choklad?
62. Göteborg eller Stockholm? Stockholm
63. Chips eller ostkrokar? Chips?
64. Coca cola eller fanta? Coca Cola
65. Pizza eller kebab? Kebab
66. Randigt eller prickigt? Randigt
67. Svart eller vitt? båda?
68. Högerhänt eller vänsterhänt? högerhänt
69.. Älska eller älskas? Älska
70. Leva eller dö? Vet inte.
 
Antal:
71. Personer du älskar? Min närmsta vänner, även familj.
72. Personer du hatar? För många
73. Glassar du ätit på en dag? 15 st typ
74. Festivaler du varit på/ska på detta året? Ska arbeta på UFF gills det?
75. Gånger du haft minnesluckor? Det har hänt
76. Gånger du varit hög? Varje dag på dygnet (fast inte så)
77. Personer du saknar just nu? Aldelles för många.
78. F du fått på prov? Inga.
79. Gånger du har strulat? Ska man hålla koll på sånt?
80. Personer du har strulat med? Ingen aning
 
Vem:
81.Ska du träffa imorgon? Min familj, kanske mina kusin farmorfarfar, ksk någon kompis som inte åkt till hemavan än.
82. Sjöng du senast för? Mig själv?
83. Hade du senast en msn-konversation med? EH?
84. Spelade du tvspel med senast? Mina bitchea från Timrå
85. Vill du ta med på resa nu? Mina bestavenner :)
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? Idioter
87. Förtjänar att dö? Alla som plågas så sjukt mycket.
88. Är söt? Många
89. Vill du sova jämsides med i natt? Han.
90. Är snygg? Många.
 
Vad:
91. Gör dig glad? vänner, musik, träning.
92. Gör dig ledsen? fake assholes
93. Vill du helst göra nu? gråta.
94. Önskar du att du slapp göra? Må dåligt..
95. Vill du ha nu? Pengar, pengar, kläder
96. Önskar du dig i födelsedagspresent? Ny stero, objetiv till kameran osv.
97. Längtar du till? Tills allt blir bra
98. Tycker du om dina betyg? Åt helvete med dom.
99. Ångrar du i ditt liv? typ allt.
100. Är det bästa som hänt dig? Mina vänner och min lillebror
 

Kommentarer

Postat av: michaela

Publicerad 2013-03-08 19:55:32

vem celina va dagens underbaraste?

Svar: Celina P tror jag
Rebecca Stenberg

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecca

Hejsan, jag är en tjej på 14 år jag lägger inte all tid på att blogga som jag borde men åtminstone ett litet inlägg får ni varje dag. Jag tycker att nu när ni hittat hit så borde ni fortsätta läsa min blogg. Spännande nyheter varje dag. Puss vi hörs

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela