rebeccastenbeerg.blogg.se

Söndagen den 24 mars 2013

Publicerad 2013-03-24 09:09:36 i Allmänt

Godmorgon fina människor. 
Mitt liv flyter bara på just nu. Kan man ju önska iallafall. Dagen började strax innan åtta. Vet att dagen har precis börjat för min del. Men man har redan fått höra massa klagomål från Per igen. När ska han ge sig? Tillexempel jag tänkte skippa att gå i kyrkan idag eftersom att jag behöver bara göra det 1 gång till (någon grej till konfermationen) men nej jag måste gå till kyrkan för att "lära" man ba men gud. Är verkligen inte taggad på att gå till kyrkan eller något. Vill defenetivt springa en längre runda en vad jag brukar och rensa tankarna men inte då. Jag vill springa nu när typ ingen man känner är vaken så man slipper träffa någon. Jaja.
                              
                                                                         ~Jadå.~

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecca

Hejsan, jag är en tjej på 14 år jag lägger inte all tid på att blogga som jag borde men åtminstone ett litet inlägg får ni varje dag. Jag tycker att nu när ni hittat hit så borde ni fortsätta läsa min blogg. Spännande nyheter varje dag. Puss vi hörs

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela