rebeccastenbeerg.blogg.se

Shh, dont tell anyone I'm in love!

Publicerad 2013-03-23 18:14:18 i Allmänt

Hejhej, idag har varit en jobbig dag. Börjar med att man blir väckt halv tio. Det första mamma gör då är att skrika på mig och säga att jag måste städa mitt rum. Jag undrar vad jag har gjort. Svaret jag får att jag är urusel på att hålla ordning på mitt rum? Like dafuq?! Jag menar okej det kanske inte är "kliniskt" rent på mitt rum. Men hallå vem tror hon att jag är någon professionell städerska? Eller? Ja sen efter hennes utbrott. Får Per ett utbrott på grund av mina hörlurar som är lite halversfungerande så där. Klart ska mamma ställa sig emot mig också. Så hinner man inte äta frukost för att man ska göra ditten och datten. Sen ska man iväg till farmor och farfar där de bjuder på pizza? Ärligt hur sugen tror de att man är på pizza när man inte ätit frukost? Jaja hungrig som jag var så åt jag pizzan och efter det så for jag och syrran på stan. Hon skulle köpa present och någon som fyllde år. Själv skulle man fixa busskort. Sen när man kom hem så orkade man inte göra något annat än att lägga sig i sängen och bara ligga där. Så har legat i min säng från typ 15 idag. Sjukt intressant jag vet men har inte så mycket annat att skriva om så. 
INSTAGRAM DENNA VECKA!
  
                            ~Elevensval~                 ~väntade på mamma~    ~instarape av bror från annan mor~
 
                            ~bok jag läste~            ~på väg till skolan~               ~under rasten~
Instagram: Steenbeerg

Kommentarer

Postat av: Nathalie&Hanna

Publicerad 2013-03-23 18:46:20

hej finis! bra med dig? det får vi i alla fall hoppas på. händer det något kul ikväll då? kram :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecca

Hejsan, jag är en tjej på 14 år jag lägger inte all tid på att blogga som jag borde men åtminstone ett litet inlägg får ni varje dag. Jag tycker att nu när ni hittat hit så borde ni fortsätta läsa min blogg. Spännande nyheter varje dag. Puss vi hörs

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela