rebeccastenbeerg.blogg.se

Håll om mig!

Publicerad 2013-03-25 16:39:40 i Allmänt

Hejhej! Har precis kommit hem. Ja det är skönt. Var dock väldigt frånvarande på sista lektionen. Men jag kan inte rå för att jag sov 1,5 timmar i natt och våran mentor bestämmde sig för att läsa högt istället för att vi skulle läsa. Åh det var så härligt att få sova en timme till. Ikväll blir det sömntabletter och tidigt ska de tas så man sover länge. Imorgon så ska jag iväg till BUP. Inte så taggad på det men ja. Nu är det bara 2 och en halv dag kvar till påsklovet. Det ska bli så skönt att få åka och hälsa på hos mina käraste "lilla" mormor och staffan. Vad händer för er under påsk?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecca

Hejsan, jag är en tjej på 14 år jag lägger inte all tid på att blogga som jag borde men åtminstone ett litet inlägg får ni varje dag. Jag tycker att nu när ni hittat hit så borde ni fortsätta läsa min blogg. Spännande nyheter varje dag. Puss vi hörs

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela