rebeccastenbeerg.blogg.se

Påsk och bak!

Publicerad 2013-03-31 13:59:08 i Allmänt

Hej, uppdaterade inget igår. SHIT är hemskt ledsen för det men vi var borta hela dagen och min telefon skulle ju som vanligt inte laddas överhuvudtaget (laddaren är trasig) ja så hade inget batteri så kunnde inte skriva därifrån heller. Men igår så var vi på birsta området och shoppade. Åt lunch på ikea, Sen for vi till kusinerna. Nu sitter jag och väntar på att Tigerkakan ska bli klar haha det är 35 min kvar så det tar nog ett tag. Kan ju berätta för er att jag har hittat tillbaka till en person. Som lite hemlighet så här. Vet inte riktigt om vi har tänkt att gå ut officielt med det eller. SÅ tyvärr får ni bara nöja er med det! 
Kan säga er att bilder kommer snart.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecca

Hejsan, jag är en tjej på 14 år jag lägger inte all tid på att blogga som jag borde men åtminstone ett litet inlägg får ni varje dag. Jag tycker att nu när ni hittat hit så borde ni fortsätta läsa min blogg. Spännande nyheter varje dag. Puss vi hörs

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela