rebeccastenbeerg.blogg.se

¡Hola!¿como estás?

Publicerad 2013-03-21 10:31:00 i

Godmorgon/förmiddag, den här skoldagen har verkligen inte börjat bra. Började med att vi hade matte men var tvungen att plugga på ett prpv senare idag. Sen så skulle vi ha svenska men jag gick till skolsköterskan istället för att jag hade huvudvärk. Men hon var på möte då så kag bestämmde mig att vänta på henne. Det slutade med att jag somnade. Så nu har jag spanska och är tröttare än tidigare. Jaja har lunch sen så då kan jag sova om inte någon väcker mig. Ni kan ju fråga mig på ask.fm om ni känner för det också.
http://ask.fm/rebeccastenberg ~tumblr bild~

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecca

Hejsan, jag är en tjej på 14 år jag lägger inte all tid på att blogga som jag borde men åtminstone ett litet inlägg får ni varje dag. Jag tycker att nu när ni hittat hit så borde ni fortsätta läsa min blogg. Spännande nyheter varje dag. Puss vi hörs

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela