rebeccastenbeerg.blogg.se

I dont know what to do 'cuz I never be with you!

Publicerad 2013-03-28 20:46:44 i Allmänt

Hejhej, Resan gick bara bra. Nu sitter jag här och funderar på om jag ska se en film. Den ska tydligen vara jättebra.  Jag är så sjukt trött efter resan. Så det blir väl sängen efter filmen. Eller om ett tag beroende på hur mycket jag känner att jag orkar. Ja försökte locka håret på mig. Men mitt hår vill inte bli lockat. Så jag lockade det på min lilla syster istället.
Jag har äntligen fått kontakt med personer som betyder så jävla mycket för mig igen. Gud det känns så skönt. 
                                           ~Lilla jag från bilen on da way to da train~

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecca

Hejsan, jag är en tjej på 14 år jag lägger inte all tid på att blogga som jag borde men åtminstone ett litet inlägg får ni varje dag. Jag tycker att nu när ni hittat hit så borde ni fortsätta läsa min blogg. Spännande nyheter varje dag. Puss vi hörs

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela