rebeccastenbeerg.blogg.se

I'm just a teenage dirtbag baby

Publicerad 2013-03-19 19:09:36 i

Hejhej, skulle bara vilja säga att jag är hemskt ledsen för inlägget igår. Gud så taskigt att inte skriva ens ett ordentligt inlägg. Men jag var trött igår och idag är jag bara ännu tröttare, jag gick från sista lektionen när halva hade gått. Vet inte varför jag berättar detta för er men det kan vara bra för er att ni vet lite om hur jag är/mår. Det kan påverka mitt humör väldigt mycket så snälla bli inte besvinka om jag inte skriver någon dag, jag ber om ursäkt så hemskt mycket redan nu i förväg osv. Jag är hemskt ledsen. Ja. Men morgon för morgon dagen är inget planerat. Kvällen kommer väl vara att mysa ihop i pyjamasen och läsa se film och bara mysa.
 
                                          ~instagram bild från när jag gick till skolan~

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecca

Hejsan, jag är en tjej på 14 år jag lägger inte all tid på att blogga som jag borde men åtminstone ett litet inlägg får ni varje dag. Jag tycker att nu när ni hittat hit så borde ni fortsätta läsa min blogg. Spännande nyheter varje dag. Puss vi hörs

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela