rebeccastenbeerg.blogg.se

Fäääjssbookkstatus 3

Publicerad 2013-03-01 18:53:22 i Allmänt

1: Malin Axelsson: Känner inte så bra, fin
2: Emma Herou: Sjukt vacker tjej, helt fantastisk
3: Arcema Fasil: Galet vacker tjej. Hur snäll som helst
4: Oskar Kågström: Sjuk humor, Jättesnäll
5: Sandra Burén: Sjukt fin, känner inte så bra verkar vara jättesnäll
6: Patrick Bosch: Känner inte verkar vara snäll
7: Adam Palmgren: Så sjukt snäll, Saknar verkligen när vi pratade timmar i sträck.
8: Rasmus Nilsson: Känner inte så bra verkar vara snäll
9: Sanna Selberg: Känner inte men säkert jättesnäll, Fin
10: Emma Gustafsson: Bästavännen, Så GALET  vacker. Gud saknar dig.
11: Samme Stenmark: Känner inte är säkert snäll.
12: Emilia Lindqvist: Känner inte, säkert snäll, fin
13: Nellie Sundin: Känner inte, säkert snäll, vacker.
14: Stella Svedberg: Känner inte så bra men snäll, jättefin tjej.
 
----------------------------------------------------------------------------------------------------
Gud då var det klart vet inte riktigt hur många det var. Men det var dom här som gillade. (vad jag vet) 

Ska iväg till stugan vet inte hur internet är där riktigt men ska försöka att blogga iallafall. Är så sjukt härligt med sprotlov äntligen. Ja nu är det väl film och prata med vännerna på skype.
                                                    ~Satsade på att bli biff på idrotten~
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecca

Hejsan, jag är en tjej på 14 år jag lägger inte all tid på att blogga som jag borde men åtminstone ett litet inlägg får ni varje dag. Jag tycker att nu när ni hittat hit så borde ni fortsätta läsa min blogg. Spännande nyheter varje dag. Puss vi hörs

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela