rebeccastenbeerg.blogg.se

"miniphotoshot"

Publicerad 2013-02-22 14:44:32 i Allmänt

Haha Lol åh man önskar att man kunde blir bra på bilder också, Jag och Emma var med varandra igår, Åh det var så sjukt kaos. Vi filmmade ska klippa och fixa det så får ni väl se det sen också.
har inte så mycket att säga förutom att jag är fortfarande sjuk, skulle varit med min lillabebe idag men vill verkligen inte smitta han. Så det blev inget. Minus för det. Plus för idag är att det är Fredag och livet flyter på väldigt bra. 
Så här kommer lite bilder från igår. 
<------------ KLICKA PÅ BILDEN FÖR ATT KOMMA TILL HENNES BLOGG!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecca

Hejsan, jag är en tjej på 14 år jag lägger inte all tid på att blogga som jag borde men åtminstone ett litet inlägg får ni varje dag. Jag tycker att nu när ni hittat hit så borde ni fortsätta läsa min blogg. Spännande nyheter varje dag. Puss vi hörs

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela