rebeccastenbeerg.blogg.se

Lite mer om mig.

Publicerad 2013-02-18 11:26:00 i

Eftersom att jag precis startat den här bloggen kan det kanske vara kul för er att få veta vem jag är.
Som sagt så bor jag i den lilla storstaden Umeå i Norrland. Jag kommer från deb fina staden Sundsvall. Mina föräldrar skilde sig när jag var ett år. Båda mina föräldrar hittade "nya" när jag var ungefär två och ett halvt år. samma år som jag skulle fylla fyra så fick jag en bror hos min pappa och en syster hos mamma. när jag fyllde fyra så flyttade jag upp till Umeå vilket har gjort att min kontakt med pappa är väldigt dålig. Vilket jag levt med hela mitt liv. Mitt liv här just nu är bra jag trivs också. Saknar dock "den andra halvan" av mig. Vet att det blev ett stort hopp där men det hände inte så mycket. Jag fick fler syskon har 6 st nu mera. Jag träffade kompisar jag kommer ha hela livet ut. Jag går just nu i åttonde klass. Det går rätt så bra i skolan. Mina betyg är inte jättehöga men det är iallafall godkänt så jag är nöjd. Jag ska inte ta mer tid nu.







Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecca

Hejsan, jag är en tjej på 14 år jag lägger inte all tid på att blogga som jag borde men åtminstone ett litet inlägg får ni varje dag. Jag tycker att nu när ni hittat hit så borde ni fortsätta läsa min blogg. Spännande nyheter varje dag. Puss vi hörs

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela