rebeccastenbeerg.blogg.se

Fäjsbook status...

Publicerad 2013-02-25 18:36:14 i Allmänt

Ja nu kör vi då:
1.Passa Dig Jävligt Noga:..Känner dig inte vet knappt vem du är.. men du är säkert snäll
2.Sai Bhalerao:.. Du är jättefin, snäll känner inte jättebra men skulle vilja lära känna dig mer. Du är otroligt bra på att sjunga dessutom.
3. Hampus Nyman: Känner inte men säkert snäll.
4.Gabriela Goncalves:..Sjukt snäll,fin. Vill verkligen lära känna bättre.
5.Felicia Sjövik:...Min klasskamrat, skulle lätt kunna tänka mig att spendera mer tid med dig gumman så sjukt vacker och snäll
6. Hampus Nilsson: Sjukt snäll, skulle lätt kunna träffa dig igen
7. Frida Fröberg: Sjukt fin, snäll.Vill definitivft lära känna bättre.
8.Felicia Johansson: Jag känner dig inte Typ det ända jag vet är att du är tillsammans med Henrik, ta hand om han. Sjukt fin också.
9.Lina Asplund. Känner dig inte men du är fin och säkert jättesnäll.
10.Arvid Granström:  Sjukt fin kille, Du är en vän värd att behålla!
11.Keivan Kevin Baradaran: Sjuktsnäll, känner dock inte så bra.
12.Edvin Nordin: Sjukt fin kille, jätterolig att vara med!
13.Michelle Häggström: Känner inte men du är väldigt fin säkert jättesnäll.
14. Caroline Bygdeson: Känner dig inte så bra men du är jättesnäll och jättevacker!
15:Sofia Gustavsson: Känner inte, fett fin!
16:Ellen Vahlström: Galet fin tjej, jättetrevlig att vara med!
17.Saga Lundberg: Känner inte så jättebra men du är galetvacker
18:Alicie Timsäter: Känner inte, galet fin.
19: Ivar Hörnestig: Galet fin kille, jättesnäll
20:Malin Andersson: Känner inte men galet fin
21:Celina Persson: Åh dom minnerna vi gjorde på bara någon månad, Glömmer aldrig. Du betyder sjukt mycket. Lämna mig aldrig!
22:Felicia Selberg: Sjukt fin känner inte så bra.
23:Tua Hampusson: Fin,känner inte så jättebra men snäll.
24:Julia Saveman: Galet vacker tjej, Sjukt snäll. Känner inte så jättejättebra
25:Tilda Grönlund: Åh Galet vacker klarar inte av det. Så sjukt snäll. Du betyder verkligen. Skulle vilja vara med dig mer.
26:Niklas Parpala: Ja du kan verkligen gå en på nerverna ibland men din humor är bland den sjukaste jag vet.
27:Celina Tjäderborn: Bästavännen.Minnen skapade med dig som ingen annan, Jag älskar dig sjukt mycket. 
28: Alva Darehed: Sjukt fin, känner dig dock inte så bra. Vilket är väldigt synd.
 

Kommentarer

Postat av: Tilda

Publicerad 2013-02-28 19:56:43

desamma vackra du!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecca

Hejsan, jag är en tjej på 14 år jag lägger inte all tid på att blogga som jag borde men åtminstone ett litet inlägg får ni varje dag. Jag tycker att nu när ni hittat hit så borde ni fortsätta läsa min blogg. Spännande nyheter varje dag. Puss vi hörs

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela