rebeccastenbeerg.blogg.se

Fääjjssbookkstatus 2

Publicerad 2013-02-28 19:52:22 i Allmänt

Ja okej nu har jag faktiskt tid så nu kör vi
1. Sebastian Karlsson: Känner inte vet dock att du gick på min skola typ 7:an
2: Ruta Iohannes: Haha gud din humor är sjuk. Vill definitivt lära känna dig bättre
3: Wilma Forsner: Känner inte så bra. Väldigt vacker.
4: Ebba Fessé: Känner inte jättebra, Sjukt snäll. Vacker.se
5: Azad Abdi: Känner inte alls.
6: Jenny Kröger: Allt jag vet om dig är typ att du är en kompis lillasyster.
7: Manuel Andersson: Känner inte så bra verkar vara jättesnäll
8:Emelie Lundgren Johansson: Känner inte men sjukt vacker.
9: Felix Von Ahn: Minnen.
10: Tove Långström: Känner inte men sjukt fin
11: Jonathan Strömdal: Känner typ inte, fin.
12: Elin Viktsröm: Så sjukt vacker, Kände inte så bra men sjukt snäll
13: Filip Bäckström: Min bror från en annan mor jo. Minnen helt klart. 
14: Johanna Malm Sandberg: Bästavän, galet vacker. *GE MIG DINA BEN*
15: Lina Kex(?): Sjukt snäll skulle lätt kunna lära känna bättre
16: Alexander Jönsson: Känner inte säkert snäll.
17: Noah Öberg: Snäll, känner inte så jättejättebra
18: Elin Perneholm: Känner inte. Sjukt fin
19: Negin Izadkhah: Åh jag kan inte beskriva min saknad till dig, så sjukt vacker!
20: Maja Sandberg: Bästavännen, Humorn är alltid på topp, Jättevacker
21: Kalle Norrby: Känner typ inte. Snäll
22:Norah Adolfsson: Känner typ inte, fin
23: Tilda Sehlstedt: Sjukt underbar, hur rolig som helst att vara med, vacker
24: Leila Khasjimdsjanova: Saknaden till dig är obeskrivlig, Så GALET VACKER!
25: Hanna Burstedt: Känner typ inte, Vacker
26: Wilma Trohagen: Hur snäll som helst, vacker
27: Wilma Öberg: Känner inte, Sjukt vacker
28: Linnéa Bäckström: Saknar verkligen din humor, sjukt fin
29:Amanda Lundqvist:  Våra minnen är så jävla galna släpper dig aldrig finaste
30: Jennifer Kohkoinen: Känner intem Sjukt fin.
31: Anton Karlsson: Känner inte, säkert snäll
32: Linn Forsman: Känner inte, säkert snäll
33:Therese Ahlander: Känner typ inte, snäll
34: Fredrik Burnned: Känner inte.
35: Emelie Johansson: Så sjukt snäll, as fin tjej. Måste spendera mer tid med dig.

Kommentarer

Postat av: johanna

Publicerad 2013-02-28 21:16:54

haha ge mig hela dig puss;*

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecca

Hejsan, jag är en tjej på 14 år jag lägger inte all tid på att blogga som jag borde men åtminstone ett litet inlägg får ni varje dag. Jag tycker att nu när ni hittat hit så borde ni fortsätta läsa min blogg. Spännande nyheter varje dag. Puss vi hörs

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela