rebeccastenbeerg.blogg.se

All I want is you!

Publicerad 2013-02-23 14:50:29 i Allmänt

Hej hej, har varit i pulkabacken hela morgen tills typ nu. Har varit jättemysigt var där med mina små syskon vilket var jättejättemysigt. Ja ska snart göra pizza degen till ikväll. Ska ta det lugnt och försöka bli frisk. Ingen utgång för mig inte. Just nu ligger jag på golvet (älskar att göra det) och ska snart fortsätta kolla på Teen Wolf, Är HELTbesatt av det seriöst. Fast jag blir lätt besatt av serier. Dock lite tråkigt att bara säsong 2 finns på sidan som jag kollar på vilket är ett stort minus. Kommer snart börja video blogga *vlogga* också. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecca

Hejsan, jag är en tjej på 14 år jag lägger inte all tid på att blogga som jag borde men åtminstone ett litet inlägg får ni varje dag. Jag tycker att nu när ni hittat hit så borde ni fortsätta läsa min blogg. Spännande nyheter varje dag. Puss vi hörs

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela