rebeccastenbeerg.blogg.se

10 saker om mig.

Publicerad 2013-02-20 19:22:33 i Allmänt

Ja tänkte ta 10 saker om mig 
 
1. Jag har färgat mitt hår ca 20 gånger sen jag var 12 år.
2. Jag ÄLSKAR choklad,tjejfilmer och typ allt annat mys.
3. Jag hatar drama men är oftast mitt i centrum av det.
4. Mina vänner är bland det BÄSTA i mitt liv.
5. Jag har haft GIGANTISKA problem, har dom fortfarande men de är inte lika stora nu.
6. Jag hatar att ha jeans, så så fort jag kommer hem från skolan byter jag till "mjukisar"
7. Mitt kan vara för stort så när jag gått igenom väldigt mycket på ett kort tag så bryr jag mig inte tills minsta lilla sak kommer ivägen.
8. Jag HATAR att ha skilda föräldrar speciellt när de bor så långt ifrån varandra.
9. Under det senaste året har jag gjort MÅNGA saker som jag ångrar.
10. Min kille är allt som betyder för mig i det flesta stunderna.
Min älskling.
Mina FINA syskon hos mamma.
)
Mina ÄLSKADE  syskon hos pappa! (tänkt inte på min jättefina min osv.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecca

Hejsan, jag är en tjej på 14 år jag lägger inte all tid på att blogga som jag borde men åtminstone ett litet inlägg får ni varje dag. Jag tycker att nu när ni hittat hit så borde ni fortsätta läsa min blogg. Spännande nyheter varje dag. Puss vi hörs

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela