rebeccastenbeerg.blogg.se

You got me begging for more.

Publicerad 2013-03-16 14:07:24 i Allmänt

Godmorgon snaraere god efter/förmiddag. Gudsh har sovit sjukt länge idag. Jaja. Kan inte hjälpa att jag är sjuk. Jaja. Idag blir det väl att ta det lugnt och bli frisk. Gud blir alltid dålig på helgerna. Varför? Inte rättvisst vill ju faktiskt kunna göra något annat än att ligga i sängen. Är dessutom ensam hemma så måste ta hand om mig själv. Allla andra är på min lillasysters friidrottstävling.
Mitt planerande för nästa vecka kommer inte bli något förens allt ha lagt sig så vi får se då när det blir.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecca

Hejsan, jag är en tjej på 14 år jag lägger inte all tid på att blogga som jag borde men åtminstone ett litet inlägg får ni varje dag. Jag tycker att nu när ni hittat hit så borde ni fortsätta läsa min blogg. Spännande nyheter varje dag. Puss vi hörs

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela