rebeccastenbeerg.blogg.se

Helgen avklarad!

Publicerad 2013-03-17 18:02:00 i Allmänt

God eftermiddag på er alla. Dagen idag har varit härlig som stryk. Känns jättejättetaskigt att jag inte har skrivit något förens nu. Men min dag har varit full hela dagen. 
 
  • 07.00-11.00: Vaknade gjorde mig i ordning får iväg till kyrkan. '
  • 11.00-12.30: For hem och städade och bytte om till träningskläder.
  • 12.30-14.30: Gymmade för fullt.
  • 15.00-17.30: (bytte en skjorta och fixade mat där imellan) Körde core/styrka hemma.
  • 17:30-NU: Duschade.
Så det var min dag har verkligen inte haft tid alls över huvudtaget, förlåt igen. Men ja nu ikväll blir det väll att kolla på någon annan film. (Har sett filmmer och myst med mig själv hela helgen) Har verkligen fallit för romantikfilmmer. Haha brukar inte riktigt vara min deal så där men ja jag har verkligen uppskattat det i helgen.
Något bra film tips man kanske kan se? Eller vill ni ha filmtips?`Komentera isåfall*wink* 
 
 
Wheatus – Teenage Dirtbag - Original Version  
~dagens låt~

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecca

Hejsan, jag är en tjej på 14 år jag lägger inte all tid på att blogga som jag borde men åtminstone ett litet inlägg får ni varje dag. Jag tycker att nu när ni hittat hit så borde ni fortsätta läsa min blogg. Spännande nyheter varje dag. Puss vi hörs

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela